Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me

wtorek, 26 maja 2015

Dzień mamy od teraz to i moje święto :)

Dzisiaj dzień mamy :)

Oczywiście prezent dla mamy przygotowany wcześniej także dzisiaj pozostało jedynie wręczyć  i złożyć życzenia :)

W tym roku to także moje święto :) i powiem Wam, że mój najwspanialszy prezent właśnie na mnie leży i śpi sobie słodko. Patrzę na nią i nie wierzę, że można zaznać aż tyle szczęścia. Kocham ją całym sercem. Łzy szczęścia napływają mi do oczu.

To nic, że ten dzień nie jest idealny. Mój Skarb ma dziś dzień marudy, ząbki jej dokuczają. To nic, że spędzamy go same. To nic, że od wczoraj chodzić nie mogę gdyż prawdopodobnie złamałam palec u nogi.  Najważniejsze, że jesteśmy razem i że mam taki cudowny Skarb.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz