Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me

środa, 13 maja 2015

Ile śpi niemowlę







Kolejna noc z milionem pobudek. Zazwyczaj po 5 przestaję liczyć. za każdym razem zadaję sobie czemu moje dziecko nie jest małym śpiochem. Kiedy to się skończy?

Przeczytałam wiele mądrych artykułów i powtarzam mojej córci ile powinna spać. Tłumaczę i tłumaczę, no ale matka swoje a dziecko swoje.

To nic, że później chodzę jak zombie. Ba nie tylko się tak zachowuję ale również i wyglądam. Jeśli jakiś hollywodzki reżyser kiedykolwiek natknie się na tego bloga to zatrudnienie mnie do filmu o Zombie, może być też o bladym wampirze (wszak to chyba najpopularniejsze tam produkcje) to gwarantowany sukces. Oskar murowany :)

Martwi mnie tylko jedno... mianowicie moja inteligencja. Tak jakby gdzieś się ulotniła. Albo też przechodzi kryzys. Mój umysł potrzebuje RAMu (tak jak i mój komputer tak na marginesie), jego moc obliczeniowa i analiza lekko kuleje. Albo wszyscy dookoła nagle zaczeli zadawać bardziej skomplikowane pytania

Przykład: mąż patrzy na mnie i się pyta czemu chowasz sól do lodówki? Pada inteligentna odpowiedź: bo tam jej miejsce ;)

4 komentarze :

  1. Dokładnie tak robisz jak ja.Ostatnio schowałam sałatę do chlebaka,ha,ha.
    Mój mały szkrab skończył 5 miesiąc.Wcześniej przesypiał w nocy od 3 do 4 godzin,pochwaliłam go i...teraz śpi po 1,5 i szuka cyka.Masakra.Miejmy nadzieję ,że będzie lepiej.W dzień śpi po 20 min.Nic nie mogę zrobić.Ciągle szuka towarzystwa.Starsza córka sprawowała się lepiej ,w dzień przesypiała po 3 godziny ale przez to w nocy wołał co 1,5 godziny.Och ,my biedne matki karmiące,pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że tu wiele zależy od samego dziecko i ciężko jest jednoznacznie odpowiedzieć. Ja jestem przekonany, że bardzo fajnie ogólnie o małych dzieciach napisano w https://whisbear.com/pl/blog/6-rzeczy-o-ktorych-powinni-wiedziec-rodzice-pierwszego-dziecka/ i warto jest się do tych wskazówek stosować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń