Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me

niedziela, 17 maja 2015

Niedzielna jedzeniowa rozpusta- roladki z polędwiczek, z pesto i szparagami

W niedzielę pozwalam sobie na więcej. Dzisiaj zaszalałam aby zrównoważyć rozpustę jako dodatek ugotowałam kaszę quinoa.



Potrzebujemy:

1 polędwiczkę
szparagi
pesto
ser zółty
szynkę parmeńską albo boczek wędzony



Polędwiczkę kroimy na półtora centymetrowe kawałki, następnie rozbijamy na cienkie placki.

Szparagi kroimy na połowę i gotujemy na parze przez 5 minut.

Pesto: kupujemy gotowe albo robimy sami. Ja jestem na diecie beznabiałowej dlatego robiłam sama. Pół pęczka bazyli zblendowałam z 1/3 szklanki orzechów nerkowca i dodałam 2 łyżki oliwy.

Kiedy wszystkie półprodukty mamy gotowe zaczynamy rolować. Polędwiczki smarujemy pesto, dajemy po szparagu, do wersji nabiałowej ser, zawijamy a następnie okręcamy boczkiem albo szynką parmeńską.


Pieczemy w piekarniku w 160 stopniach przez 30 minut.

Smacznego :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz