Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me

piątek, 6 listopada 2015

Moje dziecko już tyle potrafi :)

Jejku rok temu tuliłam tą kruszynke w ramionach, tak delikatnie aby jej krzywdy nie zrobić.  Wkońcu była taka maleńka i krucha.
A dzisiaj cały dzień mnie zadziwia. Począwszy od początku dnia kiedy to zostaje zdzielona pilotem aby włączyć muzykę.
Następnie wczesnym popołudniem bierze plastikowy wózek sklepowy kupiony za 10 złotych na wyprzedaży w swoje słodkie rączki, przepycha na środek pokoju po czym zagląda do środka, widać, że coś jej nie pasuje. Z miną myślciela rozgląda się po pokoju i idzie do łóżeczka bierze lale, którą wkłada do niego i zaczyna wozić  (żeby jeszcze się nauczyła nią zakrecać a nie krzyczeć o pomoc, dobra, dobra wiem marudze).
A co zrobiła teraz... poszła do łóżeczka włączyła karuzele i ogląda sobie książeczke. Mam aż łzy w oczach kiedy to Maleństwo stało się takie mądre?   Gdzie to bezbronne malutkie zawiniatko co potrzebowało mnie w każdej czynności?  Ten czas stanowczo za szybko płynie!
Czy Was również każda nowa umiejętność tak wzrusza?

4 komentarze :

  1. Witaj. Nominowalam Cie do Liebster Blog Award. Pytania znajdziesz na moim blogu.
    Zapraszam do wspólnej zabawy i pozdrawiam cieplutko.
    http://zainspirowanaciaza.blogspot.com/search/label/Liebster%20Blog%20Award

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj! Nominowałam Cię na swoim blogu do LBA!
    http://www.mylifelittlelove.pl/2015/11/liebster-blog-award-2015.html
    Zapraszam do zabawy pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzieci rosną stanowaczo za szybko nasz ma dopiero 3 miesiące, a ja pamietam jak nie dawno go urodzilam i byl malutki nie dawal rady podniesc glowki, a teraz.. silacz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak stanowczo za szybko. Niech rośnie silny i zdrowy :)

      Usuń